Tara noastră încă se bucura de terenurile pe care s-au cultivat atât produse agricole cat și plante medicinale bio fără intervenția atâtor compuși chimici de care tarile puternic industrializate nu au scăpat. Macar în aceasta privința, putem sa ne bucuram de lipsa unei puternice dezvoltări și industrializări a tarii noastre.

Însăși acest avantaj a fost exploatat acum 15 ani de un grup de tineri ambițioși care au reușit sa pună pe picioare o afacere profitabila, bazata pe minunile pe care natura ni le pune la dispoziție pentru a avea grija de sănătatea noastră.

Mai mereu am cate un produs de la Dacia Plant în casa pentru ca în toți cei 15 ani de activitate nu m-au dezamăgit niciodată.

19415641_322220818200052_1610980153_n

Când am primit provocarea de a va povesti experienta mea cu aceste produse naturiste eficiente și atât de variate, am cautat repede în sertarul cu medicamente și am descoperit acest flacon de BioZheolyth.

Il folosesc frecvent, pentru ca ma ajuta sa evit problemele la nivelul tractului digestiv, detoxificându-mi organismul.

Dacia Plant înseamnă tradiție și nu ar putea sărbători cei 15 ani de activitate împliniți decât printr-un eveniment alături de o formație cu tradiție în tara noastră și anume, un concert cu Pheonix în data de 2 iulie în Piata Sfatului din Brașov.

fb_concert_aniversar-768x432

Hai sa sărbătorim împreună acest brand autohton care merita.

#15anicuDaciaPlant

#15anidesanatate

