Ei bine, eu nu am 10 ani de când am descoperit platforma pe care Marius Călugăru, a pus-o la dispoziția bloggerilor din tara noastră pentru a lua mai ușor legătura cu firmele care doresc promovare pentru produsele lor, prin intermediul concursurilor.

10-ani-Blogatu

Uneori am câștigat, alteori am pierdut, dar în timpul petrecut pe aceasta platforma, am întâlnit oameni minunați, în frunte cu Blogatu, pe numele lui de cod și am învățat mai multe despre mine ca blogger, mi-am îmbunătățit tehnicile de scris și am căpătat o mulțime de cunoștințe despre SEO și alte lucruri despre care habar nu aveam atunci când am început sa ma joc de-a scrisul pe blogul meu.

Pe lângă cunostintele dobândite în materie de blogging, am descoperit aici și o ultime de informații despre gadget-urile pe care acesta ni le prezintă în emisiunea sa online intitulata Testarea, unde eu am gasit mereu sprijin când am dorit sa-mi achiziționez cate un telefon sau o tableta, mai ales ca nu ma prea pricep la partea tehnica și un sprijin informativ este mereu binevenit.

Mai nou am descoperit noul X4 Soul Style ce se va livra pe piața romanească de pe 2 mai, adică la timp pentru ziua mea de naștere si fiind curioasa dacă se merita sa mi-l fac cadou, am apelat tot la canalul de Youtube mai sus menționat pentru a afla mai multe detalii.

Este Dual Sim, asa ca nu mai trebuie sa țin atât un telefon pentru birou cat și un telefon pentru viata personala, ci o pot face acum cu un singur telefon, are o camera foto de 16 MP și un senzor de amprenta frontal care te ajuta sa nu riști sa pierzi informații vitale în cazul în care ajunge în mâinile cui nu trebuie. Personal eu m-am convins datorita lui Blogatu.

La Multi Ani!!!

