Cel mai important atunci când iți alegi vestimentația pentru birou, atât ca femeie cat și ca bărbat este sa ții cont în primul rand de codul vestimentar al instituției sau corporației în care lucrezi. De regula costumele cu pantalon și sacou, rochiile office și deux-pieces-urile sunt esențiale în garderoba pentru birou a oricărei femei, flexibilitate mai multa fiind în materie de model și culoare.

lafemmero-logo-1475153222.jpg

Magazinul La Femme te ajuta sa găsești toate elementele necesare pentru a-ți realiza ținute de succes pentru locul tău de munca care cu siguranță te vor scoate din anonimat.

Integrează-te în colectiv!

Integrarea în colectiv nu tine numai de felul cum te înțelegi cu cei care-ți sunt colegi și șefi la locul de munca ci și de modul cum te îmbraci. De exemplu dacă majoritatea colegilor adopta vestimentații în nuanțe pastel și tu vei opta pentru ținute preponderent negre în fiecare zi a săptămânii, vei fi oarecum ca nuca în perete și crede-ma ca nu-ți dorești asta mai ales dacă ești cel mai nou membru în colectiv.

sacou-11366-mustar-s-m 1

sacou-11366-mustar-s-m

 

Atunci când ai grija sa ții cont de politica vestimentara a firmei dovedești ca ești în primul rand un om de echipa și în al doilea rand ca te preocupa imaginea pe care firma o prezintă clienților și colaboratorilor.

Fii eleganta, nu sexy la birou!

Indiferent de profilul de activitate al companiei în care lucrezi nu este niciodată o buna idee sa te îmbraci cu rochii foarte scurte sau haine foarte sexy la birou. Cu atât mai mult cu cat femeile sunt mult mai aspru judecate vizavi de vestimentație decât bărbații și ținând cont ca au luptat mult pentru a depăși mentalitatea conform căreia femeia este doar un element de decor și perfecta pentru activități la cratiță.

rochie-8608-bordo

Da, este nedrept, dar nu-i momentul sa încerci sa fii Ioana D’Arc în materie de mentalități umane când ai un magazin în care gasesti o mulțime de bluze elegante, rochii, sacouri perfecte pentru a crea ținute office care sa te pună în valoare fără a lăsa sa se abata dubii asupra competentei tale profesionale.

Alege calitate nu cantitate!

Deși un sacou, o jacheta sau o rochie de calitate costa mai mult și iți vei permite sa iei doar una comparativ cu un produs mai ieftin din care poate luai doua sau trei cu aceeasi bani gândește-te ca tot ce e de calitate se așează în primul rand mai bine pe tine, având un croi mai bun și în al doilea rand rezista mai mult.

bluza-bc67-bm-fl-mari-36

Alege materiale versatile și culori neutre!

Materialele care se combina ușor și culorile neutre iți permit sa creezi mai multe ținute chiar dacă ai puține obiecte vestimentare la dispoziție. De exemplu sunt costume care conțin atât pantaloni cat și fusta tocmai pentru a fi mai versatile și a putea fi purtate în mai multe situații și ocazii.

pantalon-p307-bm-36

Un pantalon rosu de exemplu poate sa vina ca turnat pe voi și sa fiți o apariție când ii purtați dar tocmai din acest motiv lumea ii va retine și nu veți putea sa-i îmbrăcați foarte des în comparație cu o pereche de pantaloni bleumarin care se pot asorta cu o mulțime de bluze și sacouri creând noi și noi ținute în fiecare zi.

Învață sa accesorizezi!

Atunci când adaugi unei ținute o eșarfă potrivita sau o bluza diferita poți sa transformi total o ținuta. Poti de exemplu dintr-o ținută de birou sa obții o ținută numai buna pentru o ieșire la distracție, ca sa nu mai spunem ca o accesorizare buna te scapă și de plictiseala cu economie la buget. Si noi știm cat de repede ne plictisim noi femeile de articolele vestimentare.

Investește într-un pardesiu de calitate care poate în primul rand sa aducă acea nota de je ne sai quoi întregii ținute și în al doilea rand când te-ai chinuit atât de mult sa obții o imagine profesionala impecabila nu se merita sa o pierzi purtand accesorii care nu te pun în valoare.

Tu ce ai alege pentru ținuta ta office?

Anunțuri