Cu ani în urma când ne-am apucat de construit casa, nu întâlnisem încă un magazin care sa se ocupe de  furnizarea materialelor de construcții direct la domiciliu prin comanda de pe internet. Nu va puteți imagina cat timp am pierdut vizitând rand pe rand magazinele locale cu materiale de construcție pentru a achiziționa tot ce este necesar pentru a ridica o clădire și mai apoi pentru a o intimiza. Timp pierdut și o mulțime de nervi consumați în discutabile cu vânzătorii care oricum nu înțelegeau ce anume îmi doream.

14690957_1507989565894971_5575388765661006512_n

Daca as fi gasit acest magazin online de materiale de construcție, as fi putut sa caut în liniște fără stres și graba din confortul propriei case tot necesarul pentru a-mi realiza proiectul.

Cu o oferta extrem de variata ce cuprinde peste 25000 de produse este foarte ușor sa găsești aici tot ceea ce ai nevoie începând de la articole pentru finisaje, acoperișuri, termoizolație si hidroizolație, scule iar preturile sunt foarte avantajoase. In plus dacă urmărești site-ul în mod constant și ești pe faza poți sa prinzi o mulțime de oferte și reduceri, bonusuri, cadouri.

Numai când ma gandesc la cata benzina am consumat cu drumurile pe la magazine pe când cautam cele necesare, pana sa ma decid, ca apoi sa fac alte drumuri ca sa aduc acasă produsele pe care le-am achizitionat pentru ca într-o mașină cat o  buburuza e cam dificil sa bagi toate cele necesare pentru construcția casei. Daca as fi știut pe atunci ca livrările se pot face prin curier sau cu vehicule din parcul logistic propriu al depozitului de materiale de construcție as fi făcut pana și economie în bugetul familie.

Când am ales materialele de construcție am optat pentru cărămidă pentru ca ca sunt mai trainice și mai sănătoase. Acest tip de material este natural și se integrează perfect în mediul înconjurător deoarece are la baza argila și nisip uscate în cuptoare special concepute. Deși este folosita și la decor noi am folosit-o doar pentru structurile de rezistenta și ziduri.

 

Mi-am dorit o casa care sa reziste în timp asemeni marilor vestigii arhitecturale ale lumii care au la baza cărămida și chiar asta am obținut.

Acum însă după câțiva ani buni, de când am terminat-o, cu doi pitici alerți care își încearcă talentele artistice pe pereți și parchet în mod constant prevăd o renovare cu mult spor alături de nou descoperitul Depozit-online.ro.

