Vreau sa fiu o diva în ochii lui!

Vreau sa fiu o diva în ochii mei!

Vreau sa fiu o diva…și atât!

1656444_10203129185213142_1333627808_n

Chiar și atunci când natura este darnica cu noi înzestrându-ne cu trăsături deosebite trebuie sa recunoastem ca puține sunt cele care au acel look de diva natural, fără nici cel mai mic ajutor exterior. Fiecare femeie are propriile trucuri care ii conferă strălucirea cameleonica pe care și-o dorește fie ca este mama, soție sau femeie de cariera.

Astăzi vreau sa va vorbesc despre micile mele trucuri cosmetice care ma ajuta sa ies mereu din anonimat, produsele cosmetice Paese cu ingrediente naturale și produsele pentru par din gama Label M pe baza de caviar alb și ulei de argan.

Par de Cosânzeană cu Label M

ulei-cu-caviar-pentru-par-deshidratat-therapy-age-defying-radiance-oil

O sa va spun un mic secret, sunt oarecum dependenta într-un mod obsesiv, as spune de sushi. Va întrebați probabil care este legătura dintre o mâncare asiatica și aspectul fizic mirobolant despre care va vorbeam mai sus. Ei bine, legătura este reprezentata de acel ingredient extraordinar pentru sănătatea noastră, inclusiv pentru frumusețea noastră, deși nu la fel de sănătos și pentru buzunarul nostru. Ma refer la acei acizi Omega 3 care nu ar trebui sa lipsească din alimentația noastră și nici din ritualurile noastre zilnice de frumusețe având grija de sănătatea pielii, parului și unghiilor pentru noi. Si după cum ne-au demonstrat studiile recente, se pare ca și aplicarea externa a acestora poate avea beneficii deosebite asupra frumuseții noastre. Brandul de lux, Label M pe care îl comercializează în tara noastră magazinul online BeautyOneShop.ro, este bazat pe proprietățile incredibile ale icrelor de peste într-atât încât întreaga colecție de produse pentru par conține printre ingrediente caviarul alb.

Este caviarul alb acel ingredient minune care poate sa va transforme parul în cositele Ilenei Cosânzene sau doar va face sa mirosiți a peste? Asa cum am pățit eu cu o masca pe baza de usturoi pe care am încercat-o cu ani în urma dar asta este o alta poveste pe care promit sa v-o dezvălui în alt articol.

Din studiile pe care specialiștii le-au realizat asupra caviarului se pare ca acesta conține o mulțime de substanțe benefice, mai exact 25% proteine și 15% lipide, esențiale pentru hidratarea parului nostru. Conținutul bogat de minerale precum sodiu, potasiu, calciu, magneziu și fosfor ajuta la întărirea firului de par în timp ce vitaminele îl protejează de factorii nocivi ai mediului înconjurător.

Eu folosesc de aproape doi ani Uleiul cu caviar pentru par deshidratat- Therapy Rejuvenating Radiance Oil care este un tratament ce combate semnele îmbătrânirii parului, având proprietăți antistatice și lăsând un par hidratat, puternic, sănătos și plin de strălucire. Eu îl aplic după șamponare și îl las sa acționeze circa 5 minute înainte de a clăti. De ceva timp, am început sa folosesc și șamponul din aceeasi gama și sunt foarte mulțumită de rezultate, parul meu și-a recăpătat vitalitatea și sănătatea chiar dacă a trecut printr-un decapaj și vopsiri frecvente în ultima perioada pe când încercam sa scap de roșcat și sa ma întorc la culoarea mea naturala a parului.

Daca nu ma credeți pe cuvânt, trebuie sa știți ca Label M este singura gama creată, aprobată, recomandată și folosită la Săptămâna Modei de la Londra de către Art Directorii Toni&Guy. De asemenea aceasta gama a fost finalista la Premiile britanice pentru Îngrijirea Parului din 2016.

Machiaj profesional cu Paese

Paese este un brand polonez de cosmetice cu care poți realiza un Machiaj Profesional de la BeautyOne Shop. Acest brand de produse pentru makeup bazat pe ingrediente naturale și îmbogățite cu vitamine, complexe, uleiuri, ceara, minerale și filtre UV naturale, câștigă teren din ce în ce mai mult  atât în casele din tara noastră cat și în saloanele de cosmetica. Din gama lor de produse fac parte farduri de pleoape, baze de machiaj, pensule, fonduri de ten, etc.

Pentru ca nu reușesc sa ajung întotdeauna la un salon de cosmetica fie din motive financiare, fie din cauza timpului, prefer sa am mereu în casa cosmetice profesionale cu ajutorul cărora sa obțin un machiaj asemeni celui realizat de un makeup artist. Esențiale și de nelipsit sunt din punctul meu de vedere un fond de ten, un corector și un ruj de calitate.

Eu folosesc un Fond de ten cu efect de lunga durata – LONG COVER ce are printre ingrediente untul de karite cunoscut pentru majoritatea dintre voi sub denumirea de unt de shea. Acesta are ca proprietate protejarea pielii atât de temperaturi ridicate cat și de temperaturi scăzute. In plus are efect de calmare, hidratare și atenuare a crăpăturilor pielii. Cea mai importanta calitate a untului de shea este probabil pentru noi femeile, efectul acestuia de întârziere a îmbătrânirii. Personal sunt foarte incantata de faptul ca este destinat atât tenului uscat cat și celui normal și sensibil.

cover-corector-crema

Alături de fondul de ten Paese, am și un Corector crema – CREAM CAMOUFLAGE, nu de alta dar nopțile nedormite ca tânără mămică își spun cuvântul și se vad și în cearcănele de sub ochii mei. Acest corector are ca ingredient de baza ceara din palmier de Brazilia denumita și ceara Carnauba. Ceara din palmier de Brazilia este formata în proporție de 85% din esteri ai acizilor grași, 10% alcool gras, acizi 3% și 2% hidrocarburi. Aceasta are un punct de topire foarte ridicat undeva în jur de 80 grade Celsius si practic este insolubila în apa și etanol. Având o piele sensibila mereu am grija sa folosesc produse care nu provoacă alergii și nu sunt toxice pentru organismul meu asa ca anticearcanul Paese câștigă puncte în ochii mei datorita componentelor. In plus îmi diminuează optic ridurile și îmi uniformizează pielea.

lipstick-with-argan-oil-no17-paese

Orice machiaj nu poate fi considerat finalizat fără un Ruj cu ulei de argan – LIPSTICK ARGAN OIL care are proprietatea de a hidrata, a hrăni și a proteja buzele. Daca ai un ruj de calitate nici nu mai ai nevoie de intervenții cu botox sau alte tratamente cosmetice menite să-ți mărească și să-ți scoată în evidenta buzele.

De când am descoperit magazinul în care gasesc toate aceste cosmetice cu ingrediente naturale îmi este mult mai ușor sa am grija de frumusețea și de sănătatea mea. Pot sa fac achiziții atât cu cardul cat și un numerar, comenzile sunt livrate în maxim 48 de ore și gratuit dacă valoarea aceasta depășește 350 lei.

Voua ce produse de pe site v-au trezit curiozitatea?

P.S. Va mai spun un secret. Daca sunteți din București pentru comenzile de peste 200 lei primiți și un voucher cadou la salonul cosmetic Chic în valoare de 50 de lei pentru a va bucura de un răsfăț pe cinste.

 

