Anul acesta Valentine’s Day a căzut exact în timpul săptămânii, asa ca nu prea ai putut sa serbezi ca la carte evenimentul și dragostea voastră.

Poți însa să-ți iei revanșa iubind romanește cu ocazia zilei de Dragobete care anul acesta este la sfârșit de săptămână, oferindu-ti un întreg weekend pentru romantism și sentimente pătimașe.

Rochii dama ai în dulap o multitudine dar oare o ai pe cea care sa-l poată seduce în aceasta seara? El cu siguranță te va surprinde  cu o invitație la cina la restaurantul tău preferat asa ca în asemenea ocazie ai nevoie de rochii seara. Cel mai bun cadou pe care i-l poți oferi în aceasta zi minunata este pur și simplu, sa fii seducătoare.

Pentru a fi seducătoare trebuie sa ții cont de câteva detalii pe care vreau sa le împărtășesc cu tine.

7-rochie-fofy-surrender-black

Rochii elegante

Într-o seara speciala, o rochie eleganta te poate transforma într-o diva. Eu am tot cautat în propria garderoba dar cea roșie am mai purtat-o, cea albastra parca e prea de nunta, una-i prea scurta, alta-i prea lunga. După ore și ore de cautat prin șifonier am trecut la soluția de rezerva si am cautat online. Asa am descoperit aceasta minunata rochie de catifea neagra elastica, cu căptușeală aurie peste care vine suprapusa dantela. Pur și simplu nu mi-am mai putut lua ochii de la ea, nici gândul și sincer, nici mâinile de pe tastatura.

Asa ca după cum bine va imaginați, am comandat-o. In primul rand acest model de rochie denumit Fofy Surrender Black este perfect pentru perioada aceasta a anului. Pana la urma suntem în februarie și nu este ceea ce se poate spune chiar o vreme foarte călduroasă, asa ca o rochie din catifea pe lângă regalitatea pe care o conferă purtătoarei este potrivita pentru o vreme mai răcoroasă. Tot la acest punct se încadrează și mânicile lungi care sunt un atu pentru a doua luna a anului.

De regula sunt o persoana practica și nu investesc în niciun articol vestimentar pe care îl voi purta doar o singura data. Aceasta rochie este în schimb foarte versatila și se pretează la nenumărate ocazii. Este pentru mine, chiar propria mea little black dress.

Mi-a plăcut foarte mult faptul ca pe site am gasit și idei de asortare pentru aceasta rochie la capitolul pantofi, dresuri, pardesiu. In plus este după cum se afirma este 100% croita în România, 100% calitate romanească. Ce poate fi mai potrivit pentru o seara de dragoste romanească ca o rochie eleganta romanească?

Tabelul de masuri de pe site pentru mine a fost mai mult decât potrivit. Masurile corespund, nu am avut probleme din acest punct de vedere. Si cum am plasat comanda pana în 17.30, a doua zi  la prânz coletul cu rochia deja ajunsese la mine.

Oare aceasta rochie va fi suficienta pentru ca el sa se predea puterii mele de seducție?

Ei bine, este o rochie magnifica, dar chiar și ea are nevoie de puțin ajutor pentru a te pune în valoare. Ca sa fii seducătoare trebuie sa te simți seducătoare și asta o poți face cu acele momente de rasat care iți conferă strălucire.

Epilat

Bine, bine, nu e chiar un moment de răsfăț, dar vorba aceea din popor, „Baba suferă la frumusețe” și nu cred c-ai vrea s-o găsească iubi pe „Cerasela” necosmetizata. Poți chiar sa-i faci model de inimioara ca sa fie și mai sexy.

Manichiura/Pedichiura

Mâinile sunt la vedere, deci clar nu le poți lăsa fără un strat proaspăt de oja iar picioarele, ei bine n-o fi vara dar când ajungeți la capitolul Adam și Eva, nu dau nici ele bine în decor nearanjate.

Vopsit, tuns, aranjat

Firele albe sau decolorate, parul zbârlit și nearanjat nu are nici el ce cauta la o întâlnire romantica, asa ca ai grija sa te vopsești și sa te tunzi cu cel puțin 1-2 zile înainte de eveniment, ca sa ai timp sa aplici și o masca pentru strălucire și vigoare. Astfel ziua cea mare iți rămâne doar pentru coafat. Daca ai o perie rotativa și o placa sau câteva bigudiuri, rezolvi problema imediat și fără programare la salon.

Machiaj

Daca ai timp și bugetul tine cu tine, poți apela la serviciile unui make up artist profesionist. Daca nu, poți oricand sa urmărești filmulețele de pe youtube ale bloggeritelor din domeniu care te învață cum sa aplici toate acele minunații cosmetice. Sfatul meu, simplu este întotdeauna de efect, mai ales dacă optezi pentru un ruj rosu, un adevărat must have pentru momentele romantice. Bărbații sunt fascinați de buze roșii.

Baie cu spuma

O baie cu spuma, parfumează și relaxează, fiind de neratat înaintea unei seri ce se anunță incendiara.

Parfum

Daca ai unul cu feromoni care sa-l scoată din minți e cu atât mai bine , dacă în acel parfum care știi ca-l stârnește când îl simte pe tine e perfect.

Lenjerie intima

Lenjeria intima din doua piese roșie sau în culoarea lui preferata cu portjartier si dresuri pana deasupra genunchilor ar trebui sa fie nelipsite. Lenjeria neagra nu este din punctul meu de vedere pentru o seara în doi.

Voi cum va pregătiți pentru o seara romantica?

 

