Acum ca a venit zăpada, viscolul și asfaltul este de cele mai multe ori înghețat făcând mașina sa patineze, eu am gasit aliați de nădejde în anvelopele de iarna marca Nokian Tires cu care mi-am dotat mașina în prag de anotimp rece, pentru ca m-au ajutat într-o mulțime de situații neprevazute.

16111419_10211844366447226_1651492023_n

Șotul meu este fan al anvelopelor Nokian Tires asa ca și anul acesta a optat tot pentru ele pentru a ne pregăti mașina pentru iarna. Si după zăpezile din ultimele zile, am ajuns sa-i dau dreptate și eu. Nu e suficient sa ai un SUV ca mașina pentru a trece liniștit prin intemperiile naturii din acest anotimp, trebuie sa ai și cauciucuri pe măsură. Ba în plus chiar am reușit sa-i fac o surpriza de proporții alături de Blogawards care m-a premiat chiar cu setul de anvelope de iarna pe care soțul meu și le dorea atât de mult. Mai multe puteți citi în articolul dedicat lor.

Nu știu cum o fi prin alte orașe, dar la noi pârtiile se lasă așteptate iar gheata cu atât mai mult cu cat în ultimele zile, gerul și-a făcut de cap și troienele au înghețat făcând traficul aproape imposibil.

Datorita faptului ca îmi asigura o mai buna distanta de frânare eu sunt foarte mulțumită și nu va spun cat de incantat este soțul care nu se mai teme sa-mi lase bolidul pe mana în asemenea condiții atmosferice.

Ma simt mult mai în siguranța cu aceste anvelope pentru ca mașina nu mai are tendința de a patina în laterale având o compoziție menita sa le asigure lipirea de calea de rulare chiar și când aceasta este îmbrăcată în gheata.

Deși nu sunt din clasa superioara de anvelope și anume clasa A, eu sunt foarte mulțumită de felul cum se comporta mașina mea când e echipata cu aceste cauciucuri din clasa C.

Voi ați folosit anvelope Nokian Tires pana acum?

Ce nota le-ati da pe o scara de la  1 la 10?

Compatibilitate Porsche Cayenne, Audi Q7, BMW X5, Volkswagen Amarok, Volkswagen Touareg, Mercedes Benz ML, Jeep Grand Cherokee sau Volvo XC 60

