Cuptorul cu microunde este o modalitate de încălzire a preparatelor culinare dar și de preparare a acestora destul de controversata în zilele noastre datorita efectelor pe care le au asupra sănătății noastre conform unor studii.

Dar pe cat de controversate, pe atât de utilizate sunt de un număr foarte mare de oameni datorit faptului ca trăim în era vitezei și implicit mâncăm tot în viteza.

174612

Cuptoarele cu microunde sunt din punctul meu de vedere asemeni țigărilor, toată lumea știe ca sunt nocive, dar asta nu împiedica pe nimeni sa le folosească.

demax

Blogal Initiative m-a provocat sa fac un exercițiu de imaginație și sa ma gandesc cum mi-as dori sa fie cuptorul cu microunde în viitor asa ca după ce am savurat o pizza pregătită cu vechiul meu cuptor cu microunde Daewoo, primit în dar la nunta cu ani în urma, mi-am făcut o idee pe care as vrea sa v-o împărtășesc și vouă.

Ce mi-as putea dori de la niște cuptoare cu microunde în viitor?

Păstrarea nutrienților și calității alimentelor după preparare/gătire

Cuptorul cu microunde din viitor  ar trebui în primul rand sa păstreze vitaminele și proteinele din alimente intacte în urma preparării acestora.

Astăzi tot mai multi dintre noi devin interesați de o alimentație sănătoasă, dar ritmul de viata alert nu ne permite întotdeauna sa ne bucuram de pregătirea unei mese asa cum era pe vremuri. Însa faptul ca luam o masa rapida nu ar trebui sa ne priveze de conținutul nutritiv al acelei mese. Asa ca din punctul meu de vedere un cuptor cu microunde care ar îmbină rapiditatea preparării alimentelor cu menținerea unei alimentații sănătoase ar fi un adevărat succes pe piață, mai ales ca o mare parte din utilizatorii cuptoarelor cu microunde sunt copii ai căror părinti sunt la serviciu. Ce părinte nu și-ar dori asa ceva?

Autocuratare și împrospătare

Cel mai mult îmi displace la un cuptor cu microunde când trebuie sa ma apuc sa-l curat după ce am pregătit sa zicem o friptura și a sărit uleiul pe toți pereții acestuia. Asa ca mi-as dori foarte mult ca printre alte funcțiuni și utilități în viitor, cuptorul cu microunde sa fie capabil sa se spele și sa se curate singur, periodic și de asemenea sa se împrospăteze tot singur pentru ca urăsc mirosul greu pe care îl are după ce nu l-am folosit o perioada mai îndelungată.

Portabilitate

Multi dintre noi au slujbe care ii mențin o lunga perioada departe de casa. Este deopotriva costisitor și obositor sa mănânci doar prin restaurante. Gândiți-vă la șoferii de camioane care practic trăiesc în cabina camionului intre 1 și 3 luni la rand, uneori poate și mai mult. Gândiți-vă la militari sau la cadrele medicale care fac gărzi, iar lista persoanelor care s-ar bucura de o mai buna transportabilitate a cuptorului cu microunde poate continua.

Asa ca, dacă pe viitor cuptorul cu microunde ar fi mai mic și mai ușor de transportat, cu siguranță ar câștiga și mai multi adepți.

Alimentare pe baza de acumulatori

Nu știu alții cum sunt dar mie îmi place foarte mult sa petrec timpul în natura. Ador sa ma bucur de drumeții și de camping, asa ca dacă tot as avea un cuptor cu microunde portabil, as mai întinde puțin coarda și mi-as dori sa aibă o alimentare pe baza de acumulatori ca sa pot sa-mi prepar mesele cu ajutorul lui și în mijlocul pădurii sau direct pe plaja la mare.

Voi ce va doriți de la cuptorul cu microunde în viitor?