Știți probabil și voi cum sunt ale tinereții valuri și cum inconștienta momentului te poate costa din plin, însă recunosc ca astea sunt vorbele adultului și ale omului cu experienta. La 20 de ani, distracția și viata de facultate nu prea țin cont de astfel de maxime de viata. Asa ca nici eu nu am făcut excepție de la regula și în sesiunea de iarna, într-una dintre seri ne-am adunat la un coleg de facultate pentru o mica petrecere. Am gătit o paella și o tochitura moldoveneasca, ca sa facem un schimb culinar cu niște studenți spanioli veniți la master în România și apoi s-a lăsat cu dans și băuturi flambate pana aproape de dimineața. Toate ar fi fost bune și frumoase dacă în spiritul amețit de tinerețe și alcool nu ne-am fi gândit sa facem o plimbare pe faleza, nu oricum ci cu mașina și într-o formula de 6 persoane, ca de e mai comod sa stai ca sardinele în conserva.

Efectiv, nu pot sa afirm ca știu ce s-a întâmplat, ci ca a doua zi m-am trezit la spitalul municipal din Galați. Din fericire toți, cei implicați în accident, inclusiv cei doi spanioli care s-au alăturat grupului nostru de petrecăreți, am scapăt cu răni ușoare, fără prea multe sechele, poate doar emoționale.

Din povestirile politiei și ai celor care ne-au gasit la locul accidentului se pare ca fiind polei pe sosea, șoferul a pierdut controlul mașinii și aceasta s-a izbit de ultimul copac de pe faleza, din fericire pentru noi, altfel s-ar fi prăbușit de pe versantul falezei pe pietre în pericol de explozie și apoi în Dunăre.

nvo0uvuybyygrq6pfcwm_kmaup1c-rlfrpmjg74fpto

După tratamentele spitalicești a venit vremea sa ne ocupam și de bătrânul nostru Ford, căruia ii datoram viata. Daca pana în acel moment nu am știut care este valoarea unui Ford și în special a mașinii mele, acum va asigur ca sunt conștientă ca nu am fi scapăt atât de puțin „avariați” dacă am fi fost în alta mașină, ceea ce în schimb nu pot spune și despre mașină care a ieșit destul de șifonată din impact.

Astfel m-am vazut nevoita sa caut un service bun care sa-mi poată repara mașina și un magazin de piese auto de unde sa-mi achiziționez Ford piese originale, pentru ca e bine știut faptul ca nimic nu e mai fiabil decât originalul.

Costuri

Nu știu cum va alegeți voi magazinul din care le achiziționați, dar pentru mine contează foarte mult ca raportul calitate preț sa fie unul bun.

Diversitatea

5jvfcekhiopq1uiswdynvqumicev02hl_gyckr4cp5c

In al doilea rand contează varietatea de produse pe care le găsesc în magazinul respectiv, adică din moment ce fac sa zicem o achiziție pentru Ulei Ford cu siguranță voi avea nevoie și de filtre de combustibil, filtre de polen și nu mi-as dori sa fiu nevoita sa caut în alt magazin pierzând timp în plus.

Modalitatea de livrare

Pentru mine a contat foarte mult atunci când a trebuit sa repar Ford-ul după accident faptul ca am gasit în magazinul online pieseautomix.ro atât preturi bune cat și piese originale și nu în ultimul rand varietate. In plus acest site face livrări gratuite în toată tara pentru comenzi ce depășesc  400  lei în limita a 3 kg / colet. In plus ca sa nu existe surprize poți sa calculezi costul transportului direct pe site, acestea fiind diferențiate pentru acumulatori, lubrifianți și alte Ford Motorcraft-uri.

Garanția

Un alt lucru important pentru mine este faptul ca pentru produsele de utilizare îndelungată cum sunt elementele de caroserie, cablurile, pompele și radiatorul pe care a trebuit sa le schimb în urma accidentului, aceștia oferă 18 luni de garanție.

