raluca_racovita_4

Este oarecum și în tradiția romanească sa nu te prindă sărbătorile fără ceva nou în garderoba sau fără o schimbare de look. Asa ca e de la sine înțeles, mai ales în cazul nostru, al femeilor ca nu vom rata o vizita la un salon manichiura și pentru o îngrijire par potrivita de petrecere.

manichiura-oja-semipermanenta1

Acum intre noi fie vorba, după spălat perdele și covoare, curățat casa întreagă, pregătit cele mai delicioase bucate tradiționale, parca simți nevoie și a unui răsfăț pentru suflețelul tău. Eu sigur vreau un tratament complet la par, simt nevoia unei schimbări radicale. Parca as vrea sa încep noul an blonda, asa ca voi avea nevoie de un vopsit rădăcină. Ce surpriza va avea soțul meu când voi reveni acasă, sper sa nu ma întrebe la fel ca atunci când m-am făcut roșcată, unde-i nevasta-sa și ce am făcut cu ea. Socul inițial a durat vreo doua zile în care nu mi-a vorbit, după care chiar a început sa-i placa noua mea infatisare.

Cum am descoperit la 1Dream Beauty Salon, cea mai buna vopsea de par profesionala (GoldWell) și cel mai bun hair stylist din București, cu siguranță de data aceasta va fi incantat din prima privire și nici lenjeria mea de pat nu va mai avea de suferit sau hainele deschise la culoare, pentru ca atunci când m-am făcut roșcată am pătat si fetele de perna și o greaca din piele crem, datorita vopselei care se scurgea la spălat sau atunci când transpiram.

Pentru manichiura m-am gândit sa încerc unghii cu gel într-o nuanță de rosu ca focul, asa ca de sărbători, sa-mi surâdă norocul, mai mult din curiozitate pentru ca în ultimii ani am fost adepta înfocată pentru manichiura semi permanenta.

Si pentru ca în mod sigur voi fi însoțită și de fiica mea, ca sa petrecem o zi ca intre fete, voi apela la acest salon și pentru un tuns copii.

Faptul ca anul acesta vom petrece sărbătorile în familie, nu înseamnă ca nu ma voi simți ca o diva în rochia superba pe care mi-am luat-o special pentru Revelion, cu un machiaj profesionist și o coafura pe măsură.

Voi cum va răsfățați pentru sărbătorile de anul acesta?

