Draga mea,

Iți scriu aceasta scrisoare pentru a-ți spune ca am decis sa te părăsesc. Ma voi retrage într-o frumoasa stațiune de pe Coasta de Azur unde se recondiționează multe genuri de mobilier inclusiv birouri office.

Au fost foarte frumoși ultimii ani și îmi vor rămâne în suflet cu drag zilele tale fără inspirație și nopțile pline de idei, primii tai pași în arta scrisului și începutul carierei de blogger.

Ți-ai revărsat asuprea mea bucuriile, reușitele dar și frustrările, insuccesele, chiar și lipsa totala de idei. Am avut o relație frumoasa zic eu, asa cum numai o mobila de birou poate avea cu bloggerul care o folosește. Am fost primul care ți-a vazut potențialul în arta peniței, ma rog a tastaturii deși ne cunoaștem de pe vremea când scriai cu stiloul și voi fi tot primul care-ți va spune ca e timpul sa renunti la activitatea de amator și sa treci la profesioniști.

Ne leagă multe si recunosc ca ma doare sufletul meu de birou pentru calculator sa te părăsesc însă, de la o vârstă au început să-și facă apariția și în viata mea o multitudine de roze: „lemno-roze”, „surubo-roze”, „balamalo-roze” cam ca și la tine de altfel de când ai trecut o frumoasa etate pe care nu are sens s-o mentionez. In plus acum ești părinte și micuții iți moștenesc talentele artistice asa ca m-au pictat, scrijelit și desenat din toate pozițiile, mi-au pus pana și actipilduri, mai ca ma poți folosi pe post de pom de Crăciun cu asa decor. Ma cuprinde nostalgia se pare, pentru ca-mi amintesc și de perioada când m-ai umplut de postere cu Ricky Martin, Thalia și Natalia Oreiro, ce vremuri…

Dar pentru ca prietenul la nevoie de se cunoaște, nu pot sa te las singura și neajutorata în mijlocul competiției Blogathon, mai ales ca este prima la care participi și ai nevoie de tot sprijinul meu.

Astfel ca mi-am pregătit și înlocuitorul, noul birou care-ți va fi alături în cariera de blogger de asta data purtându-te spre liga profesionista.

birou cu 2 corpuri

Ți-l prezint pe nepotul meu, B2C855. Știu ca nu ești adepta nepotismelor, dar iți garantez ca nu vei fi dezamăgită. Este un birou cu doua corpuri, unul cu 4 sertare ca să-ți poți depozita toate obiectele necesare activității tale dar și ciocolata de care ai atâta nevoie când ramai în pana de idei. Ce te uiți mirata, credeai ca nu știu ca o ascunzi în primul sertar printre pixuri și creioane?

Ce-l de-al doilea corp are o ușă și un raft unde iți poți depozita cărțile pentru documentare, nu de alta dar de când ți-ai făcut blog te-ai apucat de învățat și informatica și mi-ai stivuit pe blat o grămadă de cărți menite  sa te ajute sa-l faci sa dea bine din punct de vedere SEO.

Este simplu, de efect și foarte important, de calitate.

Culoarea stejar bardolino natur se potrivește oricărui decor , fiind elegant și plăcut, dar poți opta și pentru alte culori.

Si ca sa mai economisim timp, te anunț ca am plasat deja comanda, nu de alta dar termenul de realizare este intre 7-14 zile și cum am deja biletele de avion rezervate pentru a doua jumătate a lunii, trebuie sa lucram eficient.

                                                                   Cu entuziasm,

                                                                             Semnat, bătrânul tău birou.

