wwNu știu alții cum sunt, dar mie personal îmi lipsește disciplina cu desăvârșire. Cum era vorba aceea, se vede ca n-am făcut armata, bine se aplica mai mult domnilor dar când vine vorba de greutate, diete și exerciții fizice cred ca ne privește pe toți.

După sarcina am rămas cu câteva kilograme în plus și recunosc ca deși am testat mai multe diete, lipsa unei discipline și a unui program constant de exerciții și-a spus cuvântul și rezultatele nu au fost pe măsură.

Cum de curând am împlinit anii, prietenele mele s-au hotărât sa-mi facă anul acesta un cadou personalizat și de mare ajutor și anume, un abonament cu un antrenor personal de fitness la centrul Salus de remodelare corporala din București.

13435399_1561825694113892_4510481536008627272_n

După câteva săptămâni de când lucrez  alături de antrenorul meu personal, constat cu mulțumire ca rezultatele au început sa se vadă, lejer și cu ochiul liber. Asa ca m-am decis sa va prezint motivele mele pentru care cred ca este bine sa apelați la un antrenament cu antrenor personal pentru a obține o tonifiere musculara de vis.

Te educa

De cate ori nu v-ați făcut abonament la sala și odată ajunși acolo ați simțit ca va cuprinde disperarea în fata multitudinii de aparate pe care nu știați efectiv cum sa le folosiți pentru a obține beneficii pentru organismul vostru?

Ei bine, eu nu am pățit-o doar o data, ci de fiecare data fie ca am fost la săli mici cu aparatura mai putina, fie ca am fost la săli superdotate. Finalitatea era aceeasi, 2-3 ședințe efectuate cu chiu cu vai și restul abonamentului irosit pentru ca îmi pierdeam interesul și cheful de a mai merge la sala în scurt timp.

Cu totul altfel sta treaba atunci când ai un antrenor care se ocupa de tine, are grija sa te ții de treaba, iți întocmește un program personalizat și iți mai și explica cum sa folosești echipamentele sportive, inclusiv cum sa slăbești cu pilates Bucuresti.

coperta4

Dai în unu’, tipa doi – antrenor și psiholog

Mda, cu toții mai trecem prin pase proaste, uneori suntem mai demoralizați, mai ales când rezultatele nu apar chiar atunci când ni le dorim sau când le așteptăm. Mai bine de 40% din reușita unui program de slăbit sta în psihicul fiecăruia, care asa cum ziceam, are și momentele lui de slăbiciune.

Ati rămâne însă surprinși sa constatați cat de bine va simțiți după o ședința de exerciții cu antrenorul personal, cu care puteți discuta o mulțime de lucruri în timp ce va executați cu stoicism, exercițiile, având grija sa va ridice moralul și sa va încurajeze atunci când simte ca sunteți pe punctul de a renunța.

Program personalizat

Un antrenor, are grija sa te ții de programul personalizat pe care ți l-a creat. Se asigura zilnic ca lucrezi exact zona corpului care are nevoie de exerciții și poate face diferența în mod obiectiv intre ce s-a lucrat și ce mai trebuie lucrat.

Nu te lasă sa chiulești

Cate ședințe la sala ați ratat din comoditate sau pentru simplul fapt ca nu ați avut chef sa mergeți la sala? Eu, sincer nici nu le mai țin minte numărul. Din fericire, de când am un antrenor, nu mai pot sa chiulesc după bunul plac. Parca mi-e rușine când ma suna sa ma întrebe dacă ajung la ședința programata, sa-i spun ca am cine știe ce problema și ca nu voi fi prezenta, fapt ce mi-a redus numărul de absente nemotivate. Hmm, încep sa ma simt ca în liceu când mi se scădea nota la purtare, după un anumit număr de absente nemotivate.

Iți forțează limitele

Eu de regula as renunța după primul set de exerciții, fie el abdomene, flotări sau orice mai are antrenorul în plan pe ziua respectiva, dar când sunt pregătită sa depun armele, ma trezesc ca îmi zice sa mai încercăm o serie, doar una și nu știu cum se face ca la final constat ca am făcut cel puțin trei serii suplimentare.

Evita plictiseala

Sa faci zilnic aceleași exerciții după ce ca este obositor devine și plictisitor, asa ca un antrenor personal are grija să-ți schimbe mereu exercițiile ca sa nu apuci sa te saturi de ele.

emn8mjewfdb8dxnlcmzpbgvzl2ltywdpbmkvmy9jb3b5b2zgb3rvbglhxzcwnjcxotiyx1n1ynnjcmlwdglvbl9nb250agx5x00uanbnfdmwmq

Rog doamnele sa se retragă pentru ca punctul 7 se adresează domnilor de aceasta data.

Un pachet de mușchi numai bun de admirat

Știți cum e vorba aceea, ce-i frumos și lui Dumnezeu ii plac. Asa ca nu-i bine sa ai numai pentru tine măcar 1-2 ore pe săptămână o bomboana de instructor care să-și încordeze mușchii și sa transpire pentru tine și cu tine? Cu asa bomboana de admirat, nici nu-ți mai trebuie ciocolata, înghețată și alte păcate culinare, nu-i asa?

