Într-o lume dominata de tehnologie, calculatoare și acces la informație prin intermediul internetului, părintii se confrunta cu o reala problema în ceea ce privește asigurarea integrității propriilor copii atunci când aceștia intra în contact cu aceasta „gaura neagra” informativa.

Curiozitatea lor fiind fără margini, este necesar ca părintii sa se asigure ca accesul lor la internet este protejat și securizat.

images

Asa ca am decis sa va prezint motivele pentru care cea mai buna soluție antivirus, din punctul meu de vedere este utilizarea unui antivirus bun și anume, preferatul meu încă de acum 10 ani din perioada liceului, Kaspersky. Am crescut cu el, mi-am protejat calculatorul cu el și acum îmi protejează copiii de informațiile haotice puse la dispoziție de internet.

stire_2016-7-19_5287

eFinance

Control Parental

Ca părinte este foarte util pentru mine un antivirus care sa cuprindă și un modul de control parental care sa-mi permită sa setez blocarea accesului calculatorului, tabletei sau telefonului copilului meu la anumite site-uri ce nu au un conținut adecvat pentru micuții mei.

Nu știu dacă a-ți observat dar când încerci sa descarci un joc, se deschid o multitudine de pagini cu conținut sexual care pot afecta dezvoltarea emoțională a copiilor. Un antivirus cu control parental, ne ajuta sa evitam astfel de situații.

Dezinfectare

Kaspersky antivirus este  puternic mereu pregătit și updatat celor mai noi categorii de viruși cibernetici apăruți pe piață.

Partea buna a acestui antivirus este faptul ca nu se șterge fișierele decât ca ultima soluție, atunci când nu le poate dezinfecta, curățând doar acea parte afectata de viruși.

Limite

Kaspersky iți trimite rapoarte în timp real privind timpul petrecut de micuții voștri online, adică când tu îl suni sa-l verifici dacă își face temele nu poate să-ți spună ca scrie la mate când el navighează pe internet.

GPS

Puteți sa folosiți tableta, laptopul sau telefonul copilului pentru a-l tine sub observație, acesta funcționând ca un GPS care va tine mereu la curent cu poziția acestuia. In plus, va alertează dacă micuțul părăsește locația pe care a-ți setat-o ca fiind sigura cum ar fi casa, școala, etc.

Monitorizarea activității pe rețelele de socializare

Antivirusul Kaspersky va asigura și aceasta monitorizare prin intermediul unor rapoarte care va țin la curent cu discuțiile copiilor și persoanele cu care aceștia intra în contact.

Raport calitate – preț excelent

Fiind un antivirus foarte răspândit la nivel mondial și implicit cu un număr ridicat al vânzărilor, Kaspersky își permite sa asigure un preț avantajos cumpărătorilor sai, care în cazul în care sunt părinti, oameni simpli fără necesitați profesionale extraordinare în materii informatice țin foarte mult la bugetul familiei și prefera acele produse care le îndeplinesc necesitățile la cel mai bun preț.

In perioada de Black Friday 2016, produsele Kaspersky Lab au reduceri de pana la 50% în mai multe magazine, printre care: Flanco, eMag, Altex, PC Garage sau Cel.ro.

Voi cum va protejați micuții în mediul online?

