După trei ani petrecuți în concediu de maternitate și doi copii energici cu vârste de doi și respectiv un an, a trebuit sa ma pregătesc pentru reîntoarcerea în câmpul muncii.

Însa imaginea care ma privea ironic din oglinda nu era clar pregătită pentru asa ceva. Astfel ca a trebuit sa ma apuc de o „reabilitare” a imaginii mele. Am facut o vizita coafezei pentru un tuns, un vopsit și un coafat. Parul meu ținut în coada de cal în ultimii ani, simțea nevoia unei împrospătări. Am ales ce-i drept o tunsoare care sa ma avantajeze, dar care sa nu implice nici prea mult efort la aranjat în viteza de dimineață. Nu de alta dar intre noi fie vorba, intre doi pitici de pregătit pentru grădiniță, lăsat copii la grădiniță și ajuns la birou nu-mi rămâne prea mult timp ca sa-mi pregătesc look-ul.

Cu noua coafura pregătită, am fost sa rezolv și manichiura respectiv pedichiura. Aproape și uitasem cum e sa ai unghiile cu manichiura la zi. Asa am descoperit manichiura cu gel și oja semi – permanenta. Ca mămică, timpul e foarte comprimat asa ca nu îmi permit sa-mi fac unghiile în fiecare seara. Deși sceptica la început, am constatat ca mi se potrivește ca o mănușă, o manichiura impecabila, pentru aproximativ 3 săptămâni.

După care m-am ocupat și de puțin shopping in materie de cosmetice. Cum prea puțin le folosisem în ultimii ani, majoritatea expiraseră prin sertare. Timpul nu-mi permite nicidecum un machiaj sofisticat dimineața, dar tot aveam nevoie de o baza de machiaj, un fond de ten, un blush, un rimel și câteva rujuri, astfel încât sa-mi pot asigura un look simplu și de efect.

Apoi am deschis șifonierul convinsa ca am o mulțime de hăinuțe, pe care nu le mai îmbrăcasem dinainte de sarcini, rochii și costume, bluze, sacouri, pantaloni care se potrivesc de minune pentru a-mi asigura o ținută office.

Socul a fost aproape depresiv când am constatat ca încă nu am revenit la dimensiunile dinainte de sarcini și ca deși dulapul meu era arhiplin de haine, prea puține se mai încadrau în decorul siluetei mele.

Cum timpul este o veritabila problema pentru mine, n-am gasit pe nimeni cu care sa las copii pentru a colinda magazinele în căutarea unei noi garderobe office potrivite pentru activitățile la birou. Asa ca am fost nevoita sa cutreier internetul în speranța ca voi găsi ceva  care sa-mi fie pe plac dar care sa fie și potrivit noilor mele masuri corporale.

Cautând de zor pe internet, cum sunt și pretențioasă din fire, am descoperit site-ul ad-fashion.ro, un site de rochii autentic romanești perfecte pentru siluetele româncelor, care se știe, nu sunt mereu silfidice,  realizate în atelierul propriu de creație și producție vestimentara.

Mereu am preferat rochiile în detrimentul costumelor sau al fustelor și bluzelor separate, pentru ca sunt o ținută în sine și ma scapă de problema potrivitului materialelor sau a asortatului culorilor. In plus sunt perfecte pentru echipatul celor certați cu timpul asa ca mine.

Revenind la site-ul despre care va vorbeam, am gasit rochii pentru o mulțime de situații și evenimente, rochii de toamna fiindcă tot suntem în plin anotimp tomnatic, rochii de zi, rochii office și rochii elegante.

Mi-am gasit câteva modele absolut adorabile care în mod sigur ma vor scoate din anonimat la birou și care mi se potrivesc pentru ca au și mărimi mai mari. rochie-office-conica-negru-cu-rosu-r093i061-fata-992x1404De exemplu aceasta rochie conica din jerse pur și simplu mi se pare perfecta pentru mine și ceea ce mi-a plăcut cel mai mult e faptul ca i se poate ajusta lungimea în functie de dorința clientului ceea ce e foarte important pentru mine, pentru ca având genunchii mai groși prefer de regula ca rochiile sa coboare puțin sub genunchi.

Am sa va spun și un mic secret, mi s-a cam lipit de coșul de cumpărături și o rochie cu dantela aplicata,  perfecta pentru Revelionul ce se apropie.

rochie-rosie-cu-dantela-neagra-aplicata-r2351i061-fata-992x1404

Voua ce rochii v-au plăcut de pe site?

 

