var_page_brand_logoCu toții ne întrebăm dacă merita investiția într-o folie de protecție pentru telefonul nostru. Nu cred sa fie persoana care sa nu fi vărsat cafeaua măcar o data peste telefon, sa nu-l fi scăpat din buzunarul de la spate direct pe asfalt sau sa nu-l fi zgâriat. Sa zicem și ca astfel de incidente pot fi mai rare sau mai dese ca adult.

Dar ce te faci atunci când ai în jurul tău cel puțin o minge de energie absolut fascinata de telefon încă de la câteva luni de viata.

Da, știu, și eu sunt din categoria părinților care spun ca al meu copil nu are voie sa se joace cu telefonul meu.Cu toate astea, asta nu pare a-l împiedica sa îl sustragă, când nu sunt atenta și să-și pună muzica sau sa acceseze jocuri (pe bune dacă îmi sau seama de unde a învățat dar știe perfect sa-l utilizeze) încă de la un an și ceva.

Acesta este motivul pentru care am decis sa va prezint un top al situațiilor care pun mămicile în postura de a-și proteja smartphone-ul cu folie de protecție, nu de alta dar de ce sa nu fim sinceri, un astfel de gadget nu este ceea ce se numește ieftin și nu ne permitem sa-l schimbam chiar atât de des.

Aterizare forțată

E bine știut faptul ca cei mici adora zgomotul produs de obiectele care se lovesc de pardoseala și nu va gândiți ca smartphone-ul face diferență. Am pierdut deja șirul momentelor când mi-am văzut, simțit, auzit telefonul plonjând din mânuțele neastamparate ale micuțului meu pentru a ateriza apoi cu zgomot pe pardoseala. Încântarea de pe chipul lui ar fi la fel de priceless ca și costul noului meu telefon dacă nu as folosi o folie de protecție pentru a mai atenua întrucâtva șocurile.

Julit, jupuit, zgâriat

Probabil tu încă nu ai aflat toate metodele prin care iți poți avaria telefonul dar te asigur ca micul inginer este expert și nici un smartphone nu va mai fi la fel după ce trece prin mânuțele lui. Nu departe de câteva zile, fiul meu bătea cu mașinuța în telefonul meu după care a început sa scrie pe el cu pixul. Din fericire încă o data, folia de protecție de la Smart Protection a fost la datorie și l-a protejat de ideile năstrușnice ale micuțului meu.

Kinder surprise

Dupa ce piciul meu pune mana pe telefon, acesta este exact ca un kinder – surprise, oferindu-mi posibilitatea sa găsesc pe el ciocolata, plastilina, acuarele, firmituri și altele. Zilele trecute, fiul meu a hotărât sa fie darnic și sa împartă propolisul cu telefonul, nu de alta dar tot vine iarna și are nevoie și el de imunizare. Asa ca mulțumirile se îndreaptă tot spre folia de protecție care reușește sa tina cocktail-ul de pe mâinile copilului cat mai departe de telefonul efectiv.

E timpul pentru băiță

Nu chiar, dar copilul d-voastră are o satisfacție deosebita pentru a turna biberonul peste telefon sau și mai bine pentru a-i da drumul acestuia în cada pe care tocmai i-ați pregătit-o sau în olița pe care tocmai a umplut-o. Nu va gândiți acum ca folia de protecție face minuni, dar cum orice secunda contează, măcar iți oferă timpul necesar sa-l scoți repede din mediul acvatic și sa te asiguri ca nu este pierdut definitiv.

Aderenta

Atunci când telefonul are folie de protecție, pare a se lipi mai bine de mânuțele micuțului astfel încât acesta sa nu-l scape chiar tot timpul (excepție fac momentele când chiar asta își dorește). In plus într-o geanta de mămică găsești aproape o casa întreagă cu dependințe și curte, iar căutatul telefonului când suna este asemeni acului în carul cu fan casa nu mai spun ca are obiceiul de a se lipi de facturi și alte hârtii ce zac prin geanta. Atunci când are folie este mult  mai ușor de gasit și nu se mai lipesc toate hârțoagele de el.

Sunt multe voci care afirma ca folia de protecție știrbește aspectul smartphone-ului si ascunde design-ul lui, dar ca părinte, avantajele folosirii ei mi se par mult mai relevante decât aspectul.

Zilele trecute, cu ocazia onomasticii mele, soțul s-a gândit ca din moment ce piciul a mai crescut, ar fi cazul sa ma bucur și eu de un telefon nou. Ceea ce el nu a înțeles e faptul ca deși piciul e mai mare și fascinația lui pentru telefoane e mai mare asa ca trebuie neapărat sa-mi achiziționez o folie noua de protecție.

tempered-glass-ultra-smart-protection-apple-iphone-5se

 

Partea buna e ca am pus deja ochii pe o folie pe site-ul celor de la Smart Protection și acum nu am altceva de făcut decât sa aștept ziua de 18 noiembrie când pe site-ul lor se desfasoara Black Friday și cu aceasta ocazie oferă reduceri substanțiale și oferte deosebit de avantajoase arat pentru folii de telefoane cat și pentru tablete.

Voi va protejați telefonul?

