Nu știu voi cum sunteți dar mie îmi place sa dăruiesc numai cadouri utile și care sa știu ca sunt folosite cu placere. Asa ca atunci când am dat în dulap peste ghetele soțului cu talpa aproape desfăcuta, am știut ca e timpul sa pregătesc cadoul pentru ziua lui care se apropie cu pași repezi.

Am început sa caut pe internet oferte pentru ghete și apoi am realizat ca se apropie Black Friday 2016, pe data de 18 noiembrie. Astfel am dat peste campania celor de la zorilestore.ro intitulata Eclipsa de preturi, când toate categoriile de produse de pe site vor avea reduceri de pana la 60%.

bug02_01_d

Am ales aceaste pereche de ghete OTTER pentru bărbați BOOT MID minunate care se potrivesc de minune soțului meu. Sunt din piele, elegante iar sistemul de închidere este pe bază de șiret, iar pentru a fii sigur de stabilitatea dumneavoastră, talpa exterioară este cusută de jur împrejur pentru un plus de siguranță. Sunt comode și foarte confortabile asa ca sunt alegerea perfecta pentru ziua soțului meu.

Voi ce a-ți achiziționa de Black Friday de pe zorilestore.ro?