Cum ma despart aproximativ 29 de ani de vârsta magica, astăzi Blogal Initiative și Siropul Yo, în pragul aniversarii sale de 60 de ani, m-au provocat si am decis sa va prezint planul meu de realizări pe care îmi doresc sa le finalizez pana atunci.

cartonase-yo-1-01-aaa-e1476180662558

Am realizat din fericire, lucruri mari și pana la 31 de ani cum ar fi:

Căsătoria

La 21 de ani mi-am întâlnit soțul și la 22 de ani am decis ca vream sa ne petrecem viata împreună asa ca astăzi nu-mi doresc pentru viitor decât sa serbam cel puțin 60 de aniversari ale căsătoriei, sa ne iubim și sa ne respectam mereu ca-n prima zi.

Copiii

Mi-a dăruit pana la 31 de ani, Dumnezeu, doua comori, o fetita și un băiețel, iar acum nu-mi doresc decât sa fie sănătoși, sa aibă o viata frumoasa în fata și sa ne bucuram și noi de aniversarea lor de 60 de ani.

bildschirmfoto-2015-04-13-um-11-37-35

Job-ul

La 20 de ani m-am angajat și din fericire ador ceea ce fac, asa ca îmi doresc sa ma bucur sănătoasă, de fiecare clipa din munca mea, pana la vârsta de pensionare de peste 60 de ani, dacă o mai fi aceasta când o veni vremea mea.

Casa

image007Am reușit sa ne luam casa noastră, ma rog a băncii, pentru următorii ani, asa ca-mi doresc sa avem parte de sănătate pentru a putea munci sa o achitam și sa ne bucuram de fiecare clipa petrecuta în căsuța noastră, cuibușor de nebunii, măcar pana la aniversarea a 60 de ani de la mutarea în ea.

Studiile

Am terminat o facultate pe care mi-am dorit-o, cu specializare în marketing și care îmi conferă posibilitatea sa ma bucur zi de zi de ceea ce fac. Îmi doresc sa pot serba aniversarea a 60 de ani de la terminarea facultății.

Ce-mi doresc pentru următorii 29 de ani?

  1. Sa fim sănătoși și sa ne bucuram de tot ceea ce viata ne-a dăruit.
  2. Sa câștig la loto, atât cat sa achit creditul, nu mai mult.
  3. Sa călătoresc. Pe bune ca niciodată n-am sa ma satur de călătorit, de văzut noi locații, de experimentat noi senzații și de cunoscut noi oameni.
  4. Sa-mi vad copiii la casa lor. Hmm, sa-mi vad fata mireasa și băiatul ginerica, priceless cum e vorba.
  5. Sa ma bucur de nepoți. Vreau sa fiu o bunica atomica, sa ma joc cu ei, sa ne distram și sa facem nebunii cum numai bunicii pot face cu nepoții. Știți cum e vorba aceea, părintii sa-i educe și bunicii sa-i răsfețe.

e2a9aa53c8

Ce va doriți voi sa realizați pana când împliniți 60 de ani?

Tic-Tac, Tic – Tac…..