De când eram mic copil ador sa merg la teatru. Pe atunci ne duceau de la scoală la diverse piese de teatru pentru copii. Asa ca am dobândit o placere aparte pentru acest gen de relaxare. Îmi amintesc cu placere când am fost la prima piesa de teatru pe banii mei, după ce m-am angajat, o piesa în care a jucat Tudor Chirilă, bine recunosc ca am copilărit și pe melodiile celor de la Vama Veche și s-ar putea sa fi avut și acest fapt un aport esențial în selecția piesei de teatru, dar una peste alte mi-a rămas adânc întipărita în minte.

Locuind într-un oraș de provincie nu-mi permite însa ma bucur atât de mult de teatru pentru ca nu se organizează prea multe stagiuni pe la noi și nici nu se aduc prea multe piese pe scena Teatrului Maior Gheorghe Pastia din Focșani, dar când se întâmplă sunt de fiecare data prezenta. Cum astazii nu prea se mai țin cadrele didactice de sportul cu dusul copiilor la teatru vreau ca micuții mei sa nu piarda ocazia de a se îndrăgosti de aceasta arta, asa ca atât pentru ei cat și pentru mine, mergem periodic în București pentru a ne bucura de o mulțime de piese de teatru minunate.

home3

Luna aceasta în perioada 10 -22 octombrie are loc Festivalul Internațional de Teatru FEST(IN) pe Bulevard, organizat de teatrul Notarra. Editia a IV -a a evenimentului se va desfășura acasă, pe mulevarul Magheru nr. 20 după ce în 2015, spectacolele au fost relocate din cauza faptului ca erau necesare reparații la clădire.

In cadrul celor 13 zile ale festivalului se vor desfășura 48 de evenimente:dezbateri pe temele date, spectacole-lectură, lansări de carte de teatru, cel puțin un eveniment stradal, o expoziție cu fotografii cuprinzând cele mai interesante momente ale ediției anterioare, cele mai multe la Nottara anul acesta. Programul și piesele care se vor juca le gasiti pe site.

Imi doresc sa merg la comedia Tango, Monsieur?de Aldo Lo Castro ce se va juca la Teatrul Nottara, București pe 11 octombrie la orele 18.15. Chiar mi-e dor de o comedie spumoasa și o sa-i fac o surpriza soțului meu invitându-l la teatru, la aceasta superba piesa ce face parte din secțiunea Bulevardul Comediei.

1559_mihai_marinescu_daniela_minoiu_luminita_erga_raluca_gheorghiu_si_andreea_macelaru_sofron_in_tango_monsieur_foto_ciprian_duica

Alături de micuții mei vreau sa vizionez și piesa de teatru Pisica verde de Elise Wilk care se va juca la Teatrul Odeon, în Sala Studio pe data de 17 octombrie la orele 18.00 și 20.00.

Ca părinte îmi doresc ca ai mei copii sa învețe istoria, geografia și multitudinea de materii pe care le au îndesate în manualele mult prea stufoase, nu din cărți ci din viata reala. Altfel va retine un copil istoria dacă i-o vei prezenta într-o piesa de teatru sau un film, decât dacă ii vei pune o carte în fata și-l vei pune sa tocească.

Voi mergeți cu copiii la teatru?


 

