Am copilărit cu filmele americane pentru Crăciun, în care toate casele erau decorate cu mii și mii de luminițe care mai de care mai deosebite și mai frumoase. Când m-am mutat la casa primul gând a fost sa-mi decorez și eu casa pentru sărbători, dar cum anul trecut mutarea a fost destul de în graba nu am reușit mare lucru. Unde mai pui ca am intrat și în disputa cu soțul pe motiv ca e criza și numai factura cat China nu ne trebuie la Electrica și da, cam are dreptate dar știi cum e cu piticu’ când ți se pune , ți se pune și n-ai nici o șansă sa scapi de el pana nu îl rezolvi. Asa ca fac ce fac și mai când pun mana pe laptop tot mai dau o raita pe la diversele imagini cu căsuțe luminate pentru sărbători. Nu de alta, dar acestea mai au puțin și ne bat la ușa și știți cum e vorba romanului: Îmi fac iarna car și vara sanie. Ei bine nu mai e chiar vara, de fapt e toamna în toată regula dar merge sa ma apuc de pregătiri din timp. Mai ales ca vecinul meu se tot lauda cu decorul lui de anul trecut

led-ro-magazin-online-produse-led-banda-led-becuri-led-proiectoare-cu-led-band-aled-digitala-ledia-ro-sibiu-750x300

Tot navigând pe internet am dat peste un magazin online Ledia.ro cu sediul în Sibiu și care are o mulțime de articole pentru iluminat. Studiind oferta magazinului am descoperit banda LED care este perfecta pentru ceea ce vreau eu sa fac și consuma și foarte puțin fiind LED asa ca acum soțul nu mai are de ce sa fie cârcotaș.

banda-led-5050-alb-rece-banda-cu-leduri-alb-cald-3500k-12v-5050-60-leduri-per-metru-benzi-cu-led-silicon-12v-waterproof-www-ledia-ro-banda-led-calitate-500x500

Abia aștept sa-mi îmbrac casa pe exterior cu râuri luminoase de beculete, copacii din gradina și gardul. Daca stau bine sa ma gândesc pot folosi banda de lumini  și în casa pentru a decora scara interioara.

Si pentru ca tot se gândește soțul meu la consumul electric n-ar fi rău sa schimbam și toate becurile din casa mai ales ca am gasit în același magazin online și o oferta foarte avantajoasa pentru becuri LED, asa reducem consumul suficient pentru a nu mai tine cont de consumul noului cuptor electric cu care mi-am dotat bucătăria și la care ies niște cozonaci de vis, dar care din păcate consuma pe măsură. Pentru cei care sunt din Sibiu este foarte ușor de mers la fata locului pentru a vedea efectiv de ce are fiecare nevoie și pentru a primi sfaturi utile despre ce vi se potrivește în funcție de necesitați, dar pentru cei care la fel ca mine va aflați la distanta Ledia.ro are o politica foarte interesanta și anume fiecare client trebuie sa vadă înainte sa cumpere asa ca pune la dispoziție canalul sau Youtube unde găsiți prezentări și review-uri amănunțite ale produselor.

f18dcc1d50edd647f6b10d818df6aa99

Voi cum vreți sa va decorați casele pentru sărbători? Ati folosi luminițe colorate sau albe, simple? Pentru grădini ați încerca proiectoare, mai ales ca le puteți folosi și în sezon estival pentru a va lumina oaza de verdeață? Eu mai vreau doar zăpadă pentru ca decorurile deja le-am gasit…

