Știți și voi cum e în concediul de maternitate, o rutina zilnica. Nopți nedormite cu ochii în tavan pentru ca puiul trebuie sa pape și mai trebuie și schimbat, dimineți cu spălat și sterilizat de biberoane, fructe pasate la micul dejun, plimbări prin parc, locuri de joaca, consilieri intre mămici care mai de care mai obosite și depresive, masa de prânz, legume fierte, supite, azi avem voie carne, azi n-avem voie ou, iarăși plimbare și somnic de amiaza în căruț, băița de seara și concert nocturn în arie de bebe pe repeat.

Nu fumez, nu beau cafea dar fiecare trebuie sa aibă un viciu, al meu este emisiunea #Testarea a lui Blogatu pe care am descoperit-o în nopțile de santinela și paza pe lângă bebe. Sunt pasionata de gadget-uri și dacă tot aveam nopțile la dispoziție pentru nesomn, atunci măcar sa-mi calmez și eu piticu’, asa am descoperit emisiunea online a lui Marius Călugăru în care ne prezintă review-uri în materie de telefoane, tablete, ceasuri, etc.

Tot ca mămică de bebe energic am descoperit și ca telefonul cel mai potrivit pentru mine corespunzător perioadei este o „cărămidă” clasica foarte rezistenta la șocurile zilnice atunci când piciul pune mana pe el și îl trântește în joaca de pământ.

Ei bine va anunț cu mândrie ca după luni în care am folosit cărămida telefonica sunt pregătită sa intru din nou în rândul lumii și sa-mi iau un telefon asa ca pentru suflețelul meu. Urmărind emisiunea #Testarea de-a lungul atâtor nopți nedormite, am optat pentru un smartphone Allview X3 Soul Pro al cărui prezentare vi-o las și vouă mai jos în videoclipul de pe blogul despre care va vorbeam mai sus.

De ce este telefonul potrivit pentru mine? In primul rand este un telefon Dual Sim fapt care îmi permite sa nu mai port după mine doua telefoane, personal și de serviciu, ci doar unul pentru ambele cartele și implicit necesitați. Are un design plăcut, este slim, perfect pentru o lady și metalic ceea ce îl face perfect pentru o mămică. Vine în  doua culori, gri sau auriu, eu l-as vrea pe gri mi se pare mai elegant dar fiecare cu părerea lui. Sistemul de operare este Android 6.0 Marshmallow ceea ce îl face actual și în trend.

Are o camera frontala de 8 MP și o  camera principala 16MP Laser Autofocus, ca mămică recunosc ca îmi pozez micuțul de nenumărate ori pe zi iar mai nou am descoperit și moda selfie asa ca ne tragem în poze mai toată ziua împreună, hai bine, uneori se mai trage și tati în poze cu noi. Foarte util mi se pare și faptul ca are o memorie RAM de 4 Gb ceea ce ii permite sa se miște foarte rapid și o memorie Flash de 64 Gb. Suporta card microSD de pana la 128GB în regim single SIM și filmează în regim Full HD asa ca pot filmez fiecare gest al piticului meu, primul pas, primul zâmbet și nu în ultimul rand primul cuvânt: TATI ca doar n-o fi mami, care pierde nopțile uitându-se la Blogatu. Are un Display de 5,5” și îmi permite sa urmăresc emisiunea mea preferata direct de pe telefon, fără sa mai fie nevoie sa aduc seara laptopul în pat și rezistent la zgârieturi, mami știe :-). Dar cea mai tare dintre caracteristici este din punctul meu de vedere meniul pentru copii – Lumea Copiilor.

Acum nu-mi rămâne decât sa prind o clipa libera pentru o sesiune de shopping pentru a ma înnoi cu acest minunat telefon. Voi ce părere aveți despre el?

