14017707_1161142203957735_1502875220_n

Uite ca vara a venit cu o noua provocare. De fapt vara se cam termin și odată cu ea va prezint și eu impresiile adunate în timpul provocării oferite de Buzzstore și Somat. Nu știți ce este Somat? Răspunsul pe care de mult îl așteptă mașina voastră de spălat vase. Detergenții de la Somat ajuta la dizolvarea rapida și la îndepărtarea celor mai diferite piese de pe farfuriile, oalele, paharele și tacâmurile voastre.

In coletul pe care l-am primit pentru testare se aflau o cutie cu 20 bucăți de tablete Gold, 1 soluție de clătire, 1 soluție intensiva pentru curățarea mașinii de spălat vase, 1 Deo Duo Perls și 1 ghid Buzz.

Într-adevăr vasele sunt foarte curate la sfârșitul procesului de spălare. Un minus este faptul ca dacă nu folosești și soluția de clătire rămâne un praf albicios pe ele.

Foarte util este și deodorantul pentru mașina de spălat vase, cu aroma de lămâie care se menține timp îndelungat în mașina deși totuși e puțin cam pregnant pentru gustul meu.

Soluția de curățare intensiva a mașinii se folosește o data la 3 luni, eu am folosit-o acum așteptam sa vina iar timpul pentru o noua curățire.

Personal am fost mulțumită de performantele Somat și vi le recomand și vouă.

 

