UPDATE: Campania a avut, conform Zelist, un viewership estimat la 52000 impressions (afișări), 25000 potențiali vizitatori unici, 39000 potențiali vizitatori duplicați.

Pentru ca de foarte multe ori am avut neplăcuta surpriza sa stau cu orele în telefon așteptând ca cineva sa-mi răspundă la serviciul clienți, am fost foarte curioasa sa vad dacă serviciul #suportclientinonstop de la #Flanco se ridica la nivelul reclamei care i se face.

Asa ca am ales sa sun pentru o testare  nu dimineață când de regula ar trebui sa funcționeze în parametri ci la 16.57, o ora destul de incomoda cam de final de program pentru multe persoane. Am apelat numărul de telefon 0374 477 100 deși se poate apela și la 021.203.81.70. După 25 de secunde în care robotul iți prezintă informații utile despre acest serviciu și modalități de contact pe mail, urmează o melodie acceptabila (credeți-mă am avut parte de melodii care pur și simplu iți tocau nervii mărunt) pana la 1 minut și 33 de secunde când operatoarea ne preia apelul.

Ma interesează sa aflu dacă pot achiziționa produse din magazin și pe baza unui credit. Sunt informata amabil ca pot selecta ca modalitate de plata după finalizare comanda ICredit și ca în termen de 2 zile voi fi contactata de un reprezentant pentru a mi se comunica ce documente sunt necesare și cum trebuie sa procedez. Daca scădem cele 25 de secunde ale robotului rămâne efectiv un timp de răspuns de 1 minut și 8 secunde. Fata de răspunsul recomandat de 40 de secunde avem practic o întârziere de 28 de secunde ceea ce mie mi se pare mai mult decât acceptabil în condițiile în care cum v-am spus au fost situații în care am stat și cu orele în așteptare.

Din partea mea, mult succes în continuare și sa continue sa se ridice la înălțimea așteptărilor. Bravo #Flanco, un exemplu de urmat și pentru alte servicii adresate clienților.