Activitățile curente nu ne permit în fiecare zi sa ne ocupam și de micile detalii care fac diferența în feminitatea noastră. Sunt o mulțime de job-uri care nu-ți permit retușuri sau adaosuri feminine.

Când vorbim despre machiajul femeii e ca și cum ai discuta despre barba bărbaților sau despre o geanta Prada. Nici una dintre ele nu prezintă importanta, dar te face sa te simți încrezător.

Tocmai pentru asta ador acele momente când pot sa ma răsfăț ca fetele: sa-mi fac pedichiura, sa ma coafez și sa ma machiez. Sa scot rochia aceea noua și o pereche de pantofi cu tocurile cui ca sa savurez un pahar de vin bun alături de soțul meu.

Cum însa am și un ten destul de dificil fiind foarte deschis la culoare, trebuie sa am mare atenție atunci când ma machiez pentru a nu arata ca o pictura de Van Gogh în mișcare, văruită cu praf de creta.

Astfel ca am fost foarte incantata când am descoperit la o prietena de curând întoarsa din America, cosmeticele de la Mustaev.

mustaev-more-than-makeup-1024x364

Marele avantaj al acestei linii de cosmetice dar și diferența fata de celelalte existente pe piața este personalizarea kitului coloristic pentru fiecare consumator în parte.

Mustaev este unul dintre cele mai mari branduri de cosmetice coreene și a fost lansat pe piață în 2009 având o ascensiune fulgerătoare, pentru ca în 2013 cucerea deja America, pentru ca în  2015 sa invadeze și Taiwan-ul.

Linia de cosmetice conține: farduri, linere, mascare, pudra colorata, pudra de fata, fond de ten, baza de machiaj, concelear, gloss, rujuri, pensule și alte obiecte necesare în machiaj.

123-449-thickbox

Îmi doresc foarte mult sa încerc baza de machiaj de la Mustaev pentru ca am auzit numai lucruri pozitive în ceea ce o privește. Având un conținut ridicat de apa, mai bine de 70% asigura din plin hidratarea și suplețea tenului, în plus se combina foarte bine cu alte produse de make-up. Datorita conținutului de perle roz, oferă o strălucire și o luminozitate aparte tenului.

138-456-largeDe asemenea îmi doresc sa încerc și acest gloss în culoarea piersicii pentru ca din ce am citit este foarte hidratant, mai ales dacă ai probleme cu buze uscate, în al doilea rand pentru ca oferă o nota de strălucire aparte oricărui machiaj și nu în ultimul rand pentru ca aceasta culoare dulce de piersica merge de minune cu bronzul meu din vara aceasta.

 

Aricolul acesta participa la concursul Not Another Beauty Blog.

