1620870_785604794903005_1770602262423767604_n

Din categoria și romanii pot dar și pentru ca mi-am făcut un obicei de a promova mici business-uri locale, astăzi o sa va vorbesc despre un proiect colorat și parfumat numit Casuta cu flori. Am descoperit aranjamentele deosebite, amuzante și elegante cu ani în urma pe când în Focșani nu exista nimeni care sa se ocupe de asa ceva. E drept ca intre timp au apărut și pe piața din Focșani persoane care fac aranjamente florale și organizează decoruri pentru evenimente dar personal am rămas în continuare fan al Casutei cu flori, poate și din nostalgie pentru ca își are începuturile în anii mei de facultate pe când experimenta timid într-o florărie din Galați.

1618517_431653063631515_840098446_n

Odată cu trecerea anilor și pe măsura ce imaginația s-a afirmat tot mai mult, alături de Casuta cu flori am descoperit ca pentru a creea ceva deosebit nu ai neapărat nevoie numai de flori și ca absolut orice lucru mărunt poate deveni arta cu migala și dăruire. Daca la început se limitau la aranjamente pentru evenimentele locale din Galați și Brăila, astăzi organizează decoruri pentru evenimente și în alte orașe din tara cum ar fi București dar și la noi în Focșani. Si când spun ca organizează decoruri ma refer la tot ce implica un eveniment de la aranjamente florale, marturii, invitații, plicuri de bani si toate lucrate manual.

12341382_742987245831427_3328095434479037673_n

Cel mai mult apreciez ideile și sprijinul acordat în găsirea soluției optime pentru a face evenimentul memorabil. Ca mireasa, ca nașă, ca mămică sau pur și simplu ca aniversata orice femeie își dorește ca evenimentul ei sa fie perfect. Dar emoțiile își spun cuvântul și fără un pic de sprijin riști sa pierzi din vedere esențialul și sa nu pui în aplicare exact ce iți dorești. Răbdarea, ideile și dedicarea acestor oameni deosebiti fac din evenimentul oricărei persoane o amintire de vis, zic al oricărei persoane pentru ca mi-am dat seama ca am nedreptățit partea masculina care de multe ori a beneficiat de tot ceea ce oferă Casuta cu flori, fie pentru femeile din viata lor, fie pentru ei însăși.

Preturile sunt decente iar rezultatele spectaculoase fie ca vorbim de nunti, botezuri sau simple aniversari, Casuta cu flori nu creează simple decoruri, ci creează amintiri. Ar fi încă multe de spus dar o sa las imaginile sa vorbească de a sine în culori.

Ahhh și am uitat sa va spun esențialul, în curând cei de la Casuta cu flori ne pregătesc o surpriza, asa ca fiți cu ochii pe noi.

